Vijf tips om online te scoren op Valentijnsdag!

Vijf tips om online te scoren op Valentijnsdag!

Vijf tips om online te scoren op Valentijnsdag! 1920 1080 OnlineVisual

Vijf tips om online te scoren op Valentijnsdag

Vijf tips om online te scoren op Valentijnsdag

Natuurlijk probeer jij je partner of geheime liefde te verrassen op Valentijnsdag. Waarom zou je niet proberen hetzelfde te doen voor je andere grote liefde: je klanten. We zetten vijf tips op een rijtje om verrassend uit de hoek te komen.

 

Verstuur een persoonlijke e-mailcampagne

Ga aan de slag met een slimme e-mailcampagne met een romantische noot. Zoals we eerder schreven, kan je met MailChimp gemakkelijk aan de slag met een mooie e-mailcampagne. Zo kun je een mooie Valentijns-kortingscode aanbieden of je cadeautip vanuit de webshop aanbieden. Je kunt de campagne mooi opmaken en er een romantische tint aan geven door het toevoegen van een mooie foto. Ook kun je werken met bijvoorbeeld hart iconen of de kleur van de liefde gebruiken: Rood. Bedank je klanten of volgers met een mooi bericht, of zelfs gedicht. Zeker weten dat ze in het komende jaar aan je zullen blijven denken!

 

Speel in op Valentijn door een leuke video

Ga snel om de tafel om te brainstormen over een leuke video. Zo kun je een grappig filmpje maken waarin jij je liefde verklaart aan je klanten. Ook kan je je teamleden de Valentijn spirit uit laten beelden door een leuk filmpje op te nemen. Grappige video’s doen het altijd goed in de herinneringen van je klanten en kunnen je merk of product weer even doen opvallen. Zo weet je zeker dat jij er volgend jaar op 14 februari niet alleen bijzit!

Scoren op Valentijnsdag

 Maak een speciale Valentijns-post

Wat is er romantischer dan je liefdesverklaring van de daken te schreeuwen? Verklaar je trouwe klanten in het openbaar de liefde door een mooie Social Media post! Zo kun je een leuke afbeelding maken waarin je je volgers bedankt voor hun eeuwige liefde, trouwe bezoeken of innige klantrelatie.

Ook kan je er leuk in spelen op Valentijn zoals IKEA dat doet (vergt natuurlijk wel íéts meer creativiteit). IKEA Nederland postte vorig jaar een leuk bericht waarin ze, speciaal voor Valentijn, hun stylisten gratis aanboden. Speciaal voor alle romantische koppels die dachten aan samenwonen.

 

Biedt een speciaal Valentijnscadeau aan

Heb je een webshop? Ga dan snel voor een speciale aanbieding, om je klanten te inspireren. Zo kun je bijvoorbeeld je nieuwste woonaccessoire aanbieden als hét ideale Valentijnscadeau! Ook kun je dat ene product wat maar op voorraad blijft liggen aanbieden als het ultieme cadeau voor hem of haar.

 

 Nodig je klanten uit voor een date!

Natuurlijk komt de echte romanticus niet weg met een berichtje of e-mail. Nodig je trouwste klanten uit voor een romantische date! Dit kan je doen door bijvoorbeeld een post op Social Media of een leuke e-mail. Laat de klanten in je winkel, showroom of kantoor langs komen voor een romantisch kopje koffie en wie weet komen jullie samen weer tot leuke ideeën!

Natuurlijk probeer jij je partner of geheime liefde te verrassen op Valentijnsdag. Waarom zou je niet proberen hetzelfde te doen voor je andere grote liefde: je klanten. We zetten vijf tips op een rijtje om verrassend uit de hoek te komen.

 

Verstuur een persoonlijke e-mailcampagne

Ga aan de slag met een slimme e-mailcampagne met een romantische noot. Zoals we eerder schreven, kan je met MailChimp gemakkelijk aan de slag met een mooie e-mailcampagne. Zo kun je een mooie Valentijns-kortingscode aanbieden of je cadeautip vanuit de webshop aanbieden. Je kunt de campagne mooi opmaken en er een romantische tint aan geven door het toevoegen van een mooie foto. Ook kun je werken met bijvoorbeeld hart iconen of de kleur van de liefde gebruiken: Rood. Bedank je klanten of volgers met een mooi bericht, of zelfs gedicht. Zeker weten dat ze in het komende jaar aan je zullen blijven denken!

 

Speel in op Valentijn door een leuke video

Ga snel om de tafel om te brainstormen over een leuke video. Zo kun je een grappig filmpje maken waarin jij je liefde verklaart aan je klanten. Ook kan je je teamleden de Valentijn spirit uit laten beelden door een leuk filmpje op te nemen. Grappige video’s doen het altijd goed in de herinneringen van je klanten en kunnen je merk of product weer even doen opvallen. Zo weet je zeker dat jij er volgend jaar op 14 februari niet alleen bijzit!

Scoren op Valentijnsdag

 Maak een speciale Valentijns-post

Wat is er romantischer dan je liefdesverklaring van de daken te schreeuwen? Verklaar je trouwe klanten in het openbaar de liefde door een mooie Social Media post! Zo kun je een leuke afbeelding maken waarin je je volgers bedankt voor hun eeuwige liefde, trouwe bezoeken of innige klantrelatie.

Ook kan je er leuk in spelen op Valentijn zoals IKEA dat doet (vergt natuurlijk wel íéts meer creativiteit). IKEA Nederland postte vorig jaar een leuk bericht waarin ze, speciaal voor Valentijn, hun stylisten gratis aanboden. Speciaal voor alle romantische koppels die dachten aan samenwonen.

 

Biedt een speciaal Valentijnscadeau aan

Heb je een webshop? Ga dan snel voor een speciale aanbieding, om je klanten te inspireren. Zo kun je bijvoorbeeld je nieuwste woonaccessoire aanbieden als hét ideale Valentijnscadeau! Ook kun je dat ene product wat maar op voorraad blijft liggen aanbieden als het ultieme cadeau voor hem of haar.

 

 Scoren op Valentijnsdag? Nodig je klanten uit voor een date!

Natuurlijk komt de echte romanticus niet weg met een berichtje of e-mail. Nodig je trouwste klanten uit voor een romantische date! Dit kan je doen door bijvoorbeeld een post op Social Media of een leuke e-mail. Laat de klanten in je winkel, showroom of kantoor langs komen voor een romantisch kopje koffie en wie weet komen jullie samen weer tot leuke ideeën!

    Cookies

    Op deze website plaatsen we cookies zodat de website goed werkt voor u. Daarnaast maken deze cookies de website persoonlijker en gebruiksvriendelijker.

    De vereiste cookies (functioneel en analytisch) zijn noodzakelijk voor het goed functioneren van de website. Deze worden altijd geplaatst. De (tracking) cookies voor optimale functionaliteit kunt u weigeren als u dat wilt..

    Functioneel en analytisch
    vereist
    Tracking cookies

    Deze website gebruikt zogeheten functionele cookies om bezoekers in staat te stellen onze website te bekijken, tevens wordt gebruik gemaakt van analytische cookies om zo geanonimiseerde bezoekersstatistieken bij te houden. Na akkoord worden er ook tracking cookies geplaatst, hiermee doen we onderzoek naar hoe onze website wordt gebruikt om zo de gebruikerservaring te verbeteren. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.